IMPORTANT: Pentru a aplica la acest post apasă AICI dar nu înainte de a citi în întregime prezentarea postului

Căutăm un coleg harnic și serios, dornic să înceapă sau să-și continue cariera într-un domeniu de viitor, domeniul logistic, plecând de la un post de manipulant marfă în cadrul depozitului German Market din Cluj-Napoca, situat în cartierul Someșeni, lângă Aeroportul Cluj.

Dorim să ne mărim echipa logistică cu încă un coleg care, prin muncă, studiu și rezultate, să se dezvolte profesional și să avanseze în cadrul departamentului logistic al companiei noastre.

Nu e obligatoriu să ai experiență anterioară, te putem ajuta noi să înveți și să te dezvolți profesional, cu condiția să fii isteț, harnic, serios.

Te-ai săturat să lucrezi în altă parte sau nu ai deloc experiență în domeniu? Oricum ar fi noi te primim cu brațele deschise în echipa German Market. Te vom învăța rapid tot ce trebuie să ști și să faci și îți promitem că te vom trata frumos și corect, la fel cum așteptăm și noi să fim tratați!

Chiar dacă ai mai aplicat în trecut la unul dintre posturile noastre, fie că ai fost la interviu sau nu, dacă acum ești interesat de acest post te rugăm să aplici din nou deoarece aplicațiile vechi nu pot fi luate în considerare atunci când un nou post devine disponibil.

Ce responsabilități vei avea în echipa noastră?

Principalele tale activități ca și manipulant de marfă în depozitul German Market vor consta în încărcarea / descărcarea / sortarea / transportul cutiilor cu marfă pentru aprovizionarea săptămânală a magazinelor firmei. Marfa constă în principal în produse de curățenie casnică, articole menaj, produse de îngrijire personală, dulciuri și cafea aflate în cutii cu greutate medie între 5 kg și 20 kg. Activitatea acestui post include atât muncă fizică de pregătire, sortare, încărcare și descărcare manuală de marfă în/din mașina de transport cât și conducerea autoutilitarei firmei (dubă 3.5T cat. B) pentru transportul mărfurilor la magazinele firmei, de aceea este necesar să fii capabil din toate punctele de vedere să faci această muncă fără probleme.

Care va fi programul de lucru?

Vei avea un program de muncă fix, de Luni până Vineri, de la ora 9 la ora 18, incluzând mai multe pauze ce însumează 1 oră și 20 de minute pauză zilnică.

Ce ne dorim de la tine?

  • Obligatoriu permis de conducere cat. B de minim 1 an și posibilitatea de a conduce autoutilitară marfă (dubă 3.5T cat. B)
  • Experiența profesională similară nu e obligatorie dar constituie avantaj;
  • Amabilitate, spirit de echipă, hărnicie, ambiție, seriozitate, responsabilitate și disciplină;
  • Meticulozitate, atenție la detalii, bună coordonare și planificare;
  • Să nu fii elev sau student activ, deoarece programul nostru de muncă nu se potrivește cu cel al unui elev/student;
  • Să știi la perfecție tabla înmulțirii și a împărțirii și să poți face calcule matematice simple în minte (adunări, scăderi, înmulțiri, împărțiri)
  • Nivel fluent / nativ de înțelegere, vorbire și scriere în limba română;

Pachet salarial de incadrare: ~ 2,350 lei NET (3,700 lei brut) compus din: 2,700 lei salariu brut de încadrare (în medie 1,570 lei net cu o persoană în întreținere) + 500 lei bonus brut de prezență (280 lei net) + o medie lunară de 400 lei net în tichete de masă electronice (pe card) + 100 lei net decontare transport în comun sau combustibil pentru auto propriu. 

În plus față de pachetul salarial de încadrare:

a) dacă ai copil / copii la creșă sau grădiniță de stat sau privată (acreditată): îți decontăm până în 1,500 lei / lună pentru fiecare copil pentru plata creșei / grădiniței pe bază de factură / chitanță. Suma de 1500 lei / lună / copil reprezintă suma maximă care se poate deconta pentru fiecare copil aflat la creșă sau grădiniță, dacă suma facturii / chitantei de la creșă / grădiniță e mai mică (ex: 200 lei) se decontează suma de pe factură / chitanță;

b) dacă ai copil școlar (clasele 0-12) sau student: îi acordăm o bursă privată de studiu în valoare de 300 lei / lună. Dacă ai mai mulți copii școlari / studenți bursa se acordă celui mai tânăr dintre ei;

Beneficii extra (negarantate, se pot acorda în funcție de performanțele individuale, ale firmei și de mersul economiei):

  • Tichete de vacanță între 1,000 lei și 2,000 lei net anual;
  • Tichete cadou pe card în valoare de 150 lei net la ocazii speciale: Crăciun, 8 Martie (dacă ești femeie) Paște, 1 Iunie (dacă ai copil minor), 1 Septembrie (dacă ai copil școlar);
  • Reducere de 10% la toate produsele din magazinele German Market;

Pachetul salarial de de încadrare este raportat la volumul de muncă, nivelul responsabilităților, productivitatea postului, valoarea vânzărilor și condițiile de muncă iar beneficiile extra se pot acorda în funcție de performanțele individuale, ale firmei și de mersul economiei.

Este important să înțelegi câteva aspecte ce țin de acest loc de muncă:

Tot ce este inclus în pachetul tău salarial de încadrare îți este garantat în plată atâta timp cât nu lipsești de la muncă. Asta înseamnă că pentru o lună completă de muncă, dacă îți respecți programul de muncă primești un salariu de 2,350 lei net din care ~ 1,950 lei pe cardul bancar (include și decontarea transportului) și ~ 400 lei (în medie, deoarece în unele luni poate fi 400 lei iar în alte luni 440 lei, în funcție de câte zile lucrătoare sunt în lună) pe cardul de tichete de masă cu care poți face cumpărături de alimente în toate supermarketurile din Romania (inclusiv în magazinele German Market).

În caz că lipsești de la muncă și nu ai tură completă nu mai primești bonusul de prezență (adică 280 lei net) iar salariul tău este normal să fie mai mic, în functie de câte ore/zile ai lipsit de la muncă. În caz că ai nevoie de câteva ore sau 1-2 zile libere pentru a-ți rezolva unele probleme personale dar vei recupera orele lipsă atunci salariul tău nu va fi mai mic, cu condiția să-ți recuperezi orele / zilele lipsă.

Pe lângă salariul de încadrare, adică pe lângă cei 2,350 lei net, periodic poți sau nu să primești diferite bonusuri și cadouri. Aceste bonusuri negarantate nu intră în salariul tău de încadrare, se pot acorda separat față de salariu, unele se pot acorda în funcție de performanțele tale și altele depind și de performanțele firmei și de mersul economiei.

Prin urmare, în ceea ce ține de salariu, noi îți garantăm că lună de lună, dacă nu lipsești de la muncă, primești 2,350 lei pachet salarial net (cu tichete de masă și decontare transport incluse) și asta este suma pe care ar trebui să-ți bazezi decizia de angajare.

Restul bonusurilor și cadourilor pe care putem sau nu să le acordăm periodic sunt câștiguri EXTRA, nu sunt fixe și nu ar trebui să te bazezi pe ele, sunt bani pe care îi poți primi sau nu, câștigarea lor depinde atât de tine cât și de echipa / magazinul unde lucrezi și de mersul economiei. Mai bine să nu te bazezi pe beneficiile extra și să te bucuri când le primești decât să te bazezi pe aceste beneficii și să te superi dacă nu le primești sau primești mai puțin decât te-ai fi așteptat din motive ce țin sau nu țin de tine.

Pentru început contractul de muncă se încheie pe perioadă determinată (minim 6 luni cu prelungire până la 18 luni) și perioadă de probă si acomodare 30 de zile lucrătoare. În perioada de probă esti angajat cu drepturi depline și esti plătit normal, singura diferență e ca în perioada de probă îți poți da demisia sau firma îți poate inchide contractul fără preaviz. După terminarea perioadei de probă există un termen de preaviz de 20 de zile lucrătoare în caz de demisie sau concediere. După ce ai acumulat minim 18 luni vechime neîntreruptă în firmă contractul se incheie pe perioada nedeterminată dacă atât tu cât și firma angajatoare sunteți de acord să continuați colaborarea.

Câteva dintre avantajele pe care le vei avea în cadrul echipei German Market:

  • te angajăm chiar și dacă nu ai experiență anterioară în domeniu;
  • folosești echipamente și tehnologii moderne de lucru;
  • vei face parte dintr-o echipă în care predomină colegialitatea, bunul simț și ajutorul reciproc;
  • șefii nu îți stau toată ziua pe cap, ai spațiu și libertate în a-ți face munca așa cum trebuie;

Importat de citit și luat în considerare înainte de a ne contacta:

  • nu este obligatoriu să locuiești în Cluj dar programul de lucru prezentat mai sus este fix, nu se poate schimba și, indiferent unde locuiești, trebuie să-l poți respecta fără sa întârzii la muncă;
  • angajăm doar persoane care au cel puțin 18 ani, știu să scrie, să citească și să vorbească corect în limba română, sunt serioase, prezentabile, au o ținută decentă și cei 7 ani de acasă, putând să se comporte și să vorbească tot timpul frumos cu oricine, indiferent de situație;
  • plata salariului și a tichetelor de masă se face doar pe card, o dată pe lună (la nevoie / în caz de urgență putem acorda avansuri);
  • nu e obligatoriu să ai experiență profesională anterioară dar este necesar să ști și să poți folosi un computer, o imprimantă, un scanner, un smartphone, să ai o adresă de email activă și un cont personal de Facebook, să fii o persoană descurcăreață și să ai capacitatea de a învăța rapid și ”din mers” cum să lucrezi în sistemul nostru;
  • salariul de încadrare prezentat mai sus este fix, nu se negociază pentru acest post, dar plata lui este garantată de firma noastră. Noi nu avem rețineri din salariu, penalizări în bani, etc. iar salariul de încadrare se plătește în conformitate cu norma legală și de numărul orelor lucrate. Orice alte venituri extra (bonusuri, prime, cadouri, etc) sunt opționale și se pot acorda sau nu periodic, nu ar trebui să te bazezi strict pe ele în luarea deciziei de angajare ci să le consideri mai degrabă a fi o surpriză atunci când le primești. Încercăm anual să creștem / actualizăm salariile la un nivel acceptabil de majoritatea echipei, pentru fiecare post, în funcție de evoluția firmei și economiei, nivelul cheltuielilor, media salariilor de la concurența locală pentru același post, ținând cont de atribuțiile / responsabilitățile postului și de programul, volumul și condițiile de muncă;
  • nu angajăm persoane part-time sau studenți / elevi pentru că nu le putem asigura un program de muncă flexibil sau redus;

Locul tău este în echipa German Market dacă:

  • vrei sa-ți dezvolți cariera și să acumulezi experiență în domeniul logistic;
  • apreciezi și ești oricând pregătit pentru munca fizică;
  • vrei să faci parte dintr-o echipă tânără dar profesionistă, unde primează respectul reciproc și bunul simț;
  • îți cauți un loc de muncă stabil, unde să fii motivat și recompensat pe măsura muncii depuse;

Suntem o companie antreprenorială, creată și condusă de o familie de tineri ardeleni. Importăm direct din Europa de Vest și oferim clienților o mulțime de produse cosmetice, de îngrijire personală, detergenți, produse de curățenie, articole menaj, dulciuri și cafea de calitate bună la prețuri avantajoase!

Hai și tu în echipa German Market și împreună vom aduce în casele românilor produse de calitate la prețuri avantajoase!

ATENȚIE: nu răspundem și nu luăm în considerare cererile de angajare sau CV-uri transmise online, prin SMS, email, Facebook, etc. sau cele depuse fizic la magazine. Singura modalitate de contact pentru a aplica la acest post este accesarea link-ului de mai jos. Mulțumim pentru înțelegere.

IMPORTANT: Pentru a aplica la acest post apasă AICI dar nu înainte de a citi în întregime prezentarea postului