Angajam part-time 25 ore / saptamana vanzatoare in zona Marasti

Ești o persoană harnică și îți cauți un loc de muncă part time în Cluj care să-ți permită să ai mai mult timp liber? Citește până la final!

Căutăm noi colegi și colege pentru echipa de lucrători comerciali cu atribuții și de casieri pentru magazinele German Market din Cluj unde vindem produse de îngrijire personală, cosmetice, produse de curățenie, detergenți, articole menaj, dulciuri, cafea, bere și articole din tutun.

În acest moment avem locuri de muncă part-time disponibile în magazinele noastre din Cluj situate în zonele:

- Mărăști = post part-time 25 ore / săptămână;

Cerințe obligatorii pentru angajare:

Pentru aceste posturi căutăm persoane care au experiență în lucru direct cu clienții și au cel puțin 10 ani vechime totală în muncă, din care cel puțin 2 ani experiență în comerț (dovedită cu acte).

Pentru a aplica la oricare dintre aceste posturi e necesar ca în ultimii 3 ani să ai cel puțin 2 ani lucrați legal și să fii pregătit(ă) să faci atât muncă de casier cât și muncă fizică de lucrător comercial în magazin. Dacă îndeplinești aceste condiții și ești harnic(ă) și cinstit(ă) noi te primim cu brațele deschise în echipa German Market. Te vom învăța tot ce trebuie să știi și să faci și îți promitem că te vom trata frumos și corect, așa cum și noi ne dorim să fim tratați!

Chiar dacă ai mai aplicat în trecut la unul dintre posturile noastre, fie că ai fost la interviu sau nu, dacă acum ești interesat(ă) de acest post te rugăm să aplici din nou deoarece aplicațiile vechi nu pot fi luate în considerare atunci când un nou post devine disponibil.

Responsabilități și atribuții:

Principalele tale activități ca lucrător comercial cu atribuții și de casier la German Market vor consta în încasarea produselor de la clienți cu ajutorul unui sistem de vânzare performant și ușor de folosit (POS cu touchscreen) precum și aprovizionarea cu marfă a rafturilor din magazinul în care lucrezi.

Activitățile tale obișnuite vor mai include: servirea amabilă și orientată către client, oferirea de informații despre produse și sfaturi de achiziții clienților, recepția, depozitarea și manipularea produselor, supravegherea clienților, verificarea termenelor de valabilitate, lipirea etichetelor de traduceri pe produse, organizarea documentelor interne și asigurarea curățeniei la locul tău de muncă.

Program de lucru și zile libere:

O săptămână vei lucra de Luni până Sâmbătă inclusiv între orele 9 și 13 iar în următoarea săptămână vei lucra de Luni până Vineri inclusiv între orele 13 și 18. 

Programul de sărbători: de Paștele ortodox = duminică în prima zi de Paște și luni a doua zi de Paște, de Crăciun = 25 și 26 decembrie și de Revelion = 1 și 2 ianuarie NU se lucrează deloc în cadrul firmei, toate magazinele și depozitele firmei sunt închise. În restul sărbătorilor / zilelor libere legale (6-7 ianuarie, 24 ianuarie, Vinerea Mare înainte de Paștele ortodox, 1 mai, Rusalii, 1 iunie, 15 august, 30 noiembrie, 1 decembrie, 24 decembrie ajunul Crăciunului (program mai scurt cu 4 ore), 31 decembrie ajunul Anului Nou(program mai scurt cu 4 ore) se lucrează conform programului obișnuit (dar se plătește dublu), magazinele noastre fiind deschise.

Ce ne dorim de la tine?

  • Orientare către client și o ținută profesională ireproșabilă;
  • Studii finalizate (minim 10 clase, cu sau fără diplomă), deoarece programul de muncă nu este potrivit pentru elevi sau studenți;
  • Amabilitate, spirit de echipă, responsabilitate și disciplină;
  • Să nu fumezi în timpul programului de muncă;
  • Să știi la perfecție tabla înmulțirii și a împărțirii și să poți face calcule matematice simple în minte (adunări, scăderi, înmulțiri, împărțiri);
  • Nivel cel puțin mediu de atenție și gândire logică;
  • Nivel fluent / nativ de înțelegere, vorbire și scriere în limba română;

Beneficii salariale și extra-salariale:

Câștigul lunar net total pentru programul de muncă part-time de 25 ore săptămânal se situează între 2,500 lei NET și 3,000 lei NET lunar (pe card) în funcție de situația ta personală si include atât salariul de încadrare cât și celelalte eventuale beneficii extra salariale acordate (bonus de prezență, tichete de masă, decontare transport, etc.).

Locul tău este în echipa German Market dacă:

  • Apreciezi contactul direct cu clienţii și ești oricând pregătit(ă) să-i întâmpini cu zâmbetul pe buze;
  • Vrei să faci parte dintr-o echipă tânără dar profesionistă, unde primează respectul reciproc și bunul simț;
  • Dorești un loc de muncă stabil;

Câteva dintre avantajele pe care le vei avea în cadrul echipei German Market:

  • Folosești echipamente și tehnologii moderne de lucru;
  • Ai acces la proceduri scrise de lucru, pentru a învăța cum să-ți faci munca cât mai corect;
  • Descoperi o mulțime de produse noi care nu există pe piața din România;
  • Vei face parte dintr-o echipă mică dar unită, în care predomină colegialitatea, bunul simț și ajutorul reciproc;
  • Îți exersezi abilitățile de interacțiune cu clienții;
  • Șefii nu îți stau toată ziua pe cap, ai spațiu și libertate în a-ți face munca așa cum trebuie, conform procedurilor;

Important de citit și luat în considerare înainte de a ne contacta:

  • Programul de lucru prezentat mai sus este fix, nu se poate schimba;
  • Angajăm doar persoane care dețin carte de identitate aflată în termenul de valabilitate, au drept de muncă în România neîngrădit legal în nici un fel, știu să scrie, să citească și să vorbească corect în limba română, sunt serioase, prezentabile, au o ținută decentă și cei 7 ani de acasă, putând să se comporte și să vorbească tot timpul frumos cu oricine, indiferent de situație;
  • Plata câștigului salarial se face doar pe card bancar BT, o dată pe lună (la nevoie / în caz de urgență putem acorda avansuri);
  • Este necesar să știi și să poți utiliza un computer, o imprimantă, un scaner, un smartphone, să ai o adresă de email activă și un cont personal de WhatsApp, să fii o persoană descurcăreață și să ai capacitatea de a învăța rapid și ”din mers” cum să lucrezi în sistemul nostru;
  • Venitul salarial prezentat mai sus este fix, nu se negociază pentru acest post, dar plata lui este garantată de firma noastră iar plata se face în conformitate cu norma legală și numărul orelor lucrate. Orice alte venituri extra (bonusuri, prime, cadouri, etc) sunt opționale și se pot acorda periodic, nu ar trebui să te bazezi strict pe ele în luarea deciziei de angajare ci să le consideri mai degrabă a fi o surpriză atunci când le primești. Încercăm anual să creștem / actualizăm salariile la un nivel acceptabil de majoritatea echipei, pentru fiecare post, în funcție de evoluția firmei și economiei, nivelul cheltuielilor, media salariilor de la concurența locală pentru același post, ținând cont de atribuțiile / responsabilitățile postului și de programul, volumul și condițiile de muncă;
  • Deoarece o parte din activitatea ta va fi aprovizionarea rafturilor din magazin cu marfă, este necesar să fii apt(ă) din toate punctele de vedere să ridici, să muți, etc. cutii de produse cu greutate între 5 kg și 20 kg;

Despre compania German Market:

Suntem o companie 100% antreprenorială, creată acum mai bine de 10 ani și condusă cu dăruire de o familie de tineri ardeleni care au muncit în Vest. Importăm direct produse din Europa de Vest și oferim clienților o mulțime de produse cosmetice, de îngrijire personală, detergenți, produse de curățenie, articole menaj, dulciuri și cafea de calitate bună la prețuri avantajoase!

Indiferent ce ai auzit sau crezi că știi despre German Market ca și firmă, angajator, echipă, muncă, produse, etc. îți recomandăm ca înainte de a-ți forma o părere sau de a decide să te alături echipei noastre, să vizitezi 1-2 (sau câte vrei tu) dintre magazinele German Market care sunt mai apropiate de tine, să discuți ca de la om la om cu colegii noștri din magazine. Dacă vrei să lucrezi la depozit, atunci când vii la interviu, dacă consideri că îți poate fi de folosit în decizia ta de angajare, poți discuta la fel de sincer și deschis și cu colegii din depozit.

Încearcă să discuți cu colegii care au vechime în firmă, ei sunt cei mai în măsură să-ți povestească în mod sincer și real, din propria experiență, cum e munca, activitatea, beneficiile salariale și extra salariale, cum sunt șefii, cât de serioasă e firma și alte informații care să te ajute să-ți faci o părere reală despre noi ca firmă / angajator / oameni / echipă.

Hai alături de noi în echipa German Market și împreună vom aduce în casele românilor produse de calitate la prețuri avantajoase!

Cum poți aplica pentru acest post:

Dacă ai citit în întregime tot textul de mai sus și consideri că te încadrezi în cerințele postului și ești de acord cu condițiile de angajare, trimite mesaj scris pe WhatsApp la numărul 0774.060.841 în intervalul Luni-Vineri 9-18.

ATENȚIE: nu putem răspunde sau lua în considerare cererile de angajare sau CV-uri transmise prin Olx, email, Facebook, SMS,  etc. sau cele depuse fizic la magazine. Mulțumim pentru înțelegere.

Te informăm că aplicația ta este tratată cu confidențialitate. SC German Market SRL prelucrează datele tale cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul 679/2016 (GDPR) și legislația națională în vigoare. Datele tale cu caracter personal la care dobândim acces în acest mod, vor fi utilizate exclusiv pentru scopul evaluării candidaturii tale și, după caz, al comunicărilor cu tine pe această temă. Transmiterea către SC German Market SRL a aplicării tale la prezentul anunț de recrutare se consideră ca și consimțământ din partea ta privind prelucrarea datelor tale, conform regulamentului nostru privind Prelucrarea datelor cu caracter personal pe care îl găsești aici.

Înapoi la blog