Angajam lucrator distributie marfa in Cluj cu permis cat B
Share
Căutăm un coleg harnic cu permis de conducere cat. B pentru postul de lucrător distributie marfă la magazinele firmei German Market SRL situate în Cluj de la depozitul firmei situat lângă Aeroportul Cluj.
Program de muncă fix: lucrezi doar 4 zile pe săptămână, de luni până joi, între orele 8:00 - 18:00, cu 1 oră și 20 de minute pauză zilnică. Toate zilele de vineri și weekendurile sunt libere complet. Așadar în fiecare săptămână vei avea weekend prelungit, de 3 zile.
Cerințe obligatorii pentru angajare:
Pentru acest post căutăm o persoană care are vechime totală în muncă de minim 10 ani (indiferent de post/domeniu), are permis de conducere cat. B de minim 2 ani și poate conduce o dubă de marfă Mercedes Sprinter Maxi (varianta lungă și înaltă, se conduce cu permis cat. B).
Este un post ce presupune multă muncă fizică, manuală (la mână), de pregătire și manipulare (colectare, încărcare și descărcare) a mărfurilor pentru aprovizionarea săptămânală a magazinelor firmei. Mașina firmei NU se lasă acasă, la finalul fiecărei zile de muncă se parchează în curtea depozitului de unde se ia în următoarea zi de muncă.
Chiar dacă ai mai aplicat în trecut la unul dintre posturile noastre, fie că ai fost la interviu sau nu, dacă acum ești interesat(ă) de acest post te rugăm să aplici din nou deoarece aplicațiile vechi nu pot fi luate în considerare atunci când un nou post devine disponibil.
Dacă ești un om corect și harnic noi te primim cu brațele deschise în echipa German Market. Te vom învăța rapid tot ce trebuie să știi și să faci și îți promitem că te vom trata frumos și corect, la fel cum așteptăm și noi să fim tratați!
Atribuții:
Principala ta activitate va consta în pregătirea mărfurilor în depozitul firmei și aprovizionare săptămânală a magazinelor firmei cu marfă.
În fiecare zi de muncă, în baza unor liste de necesar de aprovizionare, activitatea ta presupune ca împreună cu un alt coleg să colectezi manual (la mână) marfa de pe rafturile depozitului și să o pui în cutii. După ce termini pregătirea cutiilor cu marfă le vei încărca manual (la mână) în mașina de transport (dubă de marfă de 3.5T). Apoi, însoțit de un coleg, vei conduce duba de marfă la magazine unde, împreună cu colegul, vei descărca manual (la mână) cutiile în magazine, transportându-le de la dubă în magazine cu ajutorul unui cărucior de marfă.
Asta înseamnă că zilnic, cât timp ești la muncă, vei manipula (încărca, descărca, muta) manual (la mână) cutii cu greutate medie între 5 kg si 20 kg. Per total pe durata fiecărei zile de muncă vei manipula manual (la mână) în jur de 4-5 paleți de marfă, totalizând 2,000 kg - 2,500 kg.
Marfa pe care o vei manipula constă, în principal, în produse de curățenie casnică, articole menaj, produse de îngrijire personală, dulciuri și cafea.
Activitățile tale obișnuite vor mai include:
- Operații specifice de recepție, manipulare, pregătire de marfă: descărcare, încărcare, sortare, verificare, paletizare, etichetare;
- Verificarea pentru conformitate a produselor și sortarea acestora pe rafturi, secțiuni, rânduri, paleți, transport, etc;
Program de lucru și zile libere:
Vei lucra de luni până joi inclusiv, între orele 8:00 și 18:00, cu 1 oră și 20 minute pe zi timp de pauză împărțită în 4 pauze. Ai liber complet în fiecare zi de vineri, sâmbătă și duminică.
În zilele de Paște, Crăciun și Revelion NU se lucrează deloc în cadrul firmei, toate magazinele și depozitele firmei fiind închise. Ai liber câte 2 zile la fiecare dintre aceste sărbători legale.
Ce ne dorim de la tine?
- Amabilitate, spirit de echipă, hărnicie, ambiție, seriozitate, responsabilitate și disciplină;
- Abilități de folosire a tehnologiei moderne (PC, Windows, Excel, Internet, WhatsApp, imprimantă, scaner, etc);
- Meticulozitate, atenție la detalii, bună coordonare și planificare;
- Să știi la perfecție tabla înmulțirii și a împărțirii și să poți face calcule matematice simple în minte (adunări, scăderi, înmulțiri, împărțiri);
- Studii finalizate (minim 10 clase), deoarece programul de muncă nu este potrivit pentru elevi sau studenți;
Beneficii salariale și extra-salariale:
Câștigul lunar net (banii care îți intră pe card) pentru un program complet de muncă (în medie 168 de ore lucrătoare lunar) se situează între 3,700 lei și 4,800 lei lunar NET (pe card) în funcție de situația ta personală și e compus din:
a) Venitul salarial fix:
+ 2,860 lei net lunar (5,100 lei brut), venit înregistrat în statul de salarii și pe fluturașul de plată și achitat pe card bancar BT;
+ 840 lei net lunar tichete de masă electronice pe card BT pentru un program complet de muncă;
b) Beneficiile extra salariale:
+ 200 lei net lunar (neimpozabil) decontare transport în comun sau combustibil pentru mașină proprie;
+ 600 lei net anual (neimpozabil) cadou de Paște + Crăciun pentru angajat (câte 300 lei pentru fiecare sărbătoare);
+ 20% discount la toate produsele din magazinele German Market care nu sunt deja la reducere;
c) Pentru colegii care au copii minori (indiferent că sunt la școală sau nu):
+ 900 lei net anual (neimpozabil) cadou de Paște + 1 Iunie + Crăciun (câte 300 lei per sărbătoare) pentru copiii angajatului;
d) Pentru colegii care au copil la creșă / grădiniță sau la școală (clasele 0-12):
+ 600 lei net lunar buget pentru decontare cheltuieli creșă / grădiniță (de Stat sau privată) sau bursă privată școlară acordată de firmă pentru un singur copil minor al angajatului (cel mai mic);
Condiții de acordare a câștigului:
Tichetele de masă și beneficiile extra salariale se acordă angajatului pentru fiecare lună lucrată, începând cu prima lună după terminarea perioadei de probă (30 de zile lucrătoare). Excepție fac cadourile de sărbători care se acordă periodic și bonusul de vacanță care se acordă anual, începând cu al doilea an de vechime în firmă.
Pentru colegii care au copil la creșă sau grădiniță firma noastră acordă lunar, din fonduri proprii, suma menționată la punctul d) de mai sus în baza documentelor justificative de tip chitanță sau factură pentru taxele de acces la creșă / grădiniță sau pentru contravaloarea mesei servite de copil la creșă / grădiniță. Dacă valoarea chitanțelor / facturilor lunare emise de creșă / grădiniță sunt mai mari decât suma menționată mai sus, firma noastră decontează cel mult valoarea sumei menționate mai sus. Dacă valoarea chitanțelor / facturilor lunare emise de creșă / grădiniță sunt mai mici decât suma menționată mai sus, firma noastră decontează valoarea sumei cuprinse în documentele justificative de tip chitanță sau factură.
Pentru colegii care au copii la școală (clasele 0-12) firma noastră, din fonduri proprii, acordă lunar o bursă privată de studiu, indiferent de situația școlară a copilului școlar.
Pentru angajații care au mai mulți copii la creșă / grădiniță / școală, firma noastră acordă o singură sumă, doar pentru unul dintre ei (cel mai tânăr). Această sumă reprezintă o facilitate privată pe care firma noastră o acordă din fondurile proprii ale firmei, nu e primită de la Stat, nu are legătură și nu influențează alte eventuale burse / alocații / sponsorizări pe care copilul le primește (bursă de merit / socială / sportivă, etc).
De ce angajații care au copii minori au un venit mai mare?
La German Market există o diferență de venit între colegii care au copii minori și cei care nu au copii sau au copii majori deoarece în mod real există și o diferență destul de semnificativă de cheltuieli între oamenii care au copii minori și cei care nu au copii sau au copii majori.
Creșterea unui copil reprezintă un cost destul de mare pentru părinți, de aceea oamenii care au copii minori au nevoie de un buget mai mare, însemnând un venit mai mare, pentru a-și putea permite lunar aceleași lucruri ca persoanele care nu au copii sau au copii majori.
Prin acordarea ajutorului pentru creșă și grădiniță, a burselor private pentru scoală și a cadourilor destinate copiilor minori, încercăm să echilibrăm balanța cheltuielilor și să acoperim o mică parte din necesitățile și cheltuielile extra a colegilor noștri care au copii minori.
Este important să înțelegi câteva aspecte ce țin de acest loc de muncă:
Venitul salarial îți este garantat în plată atâta timp cât nu lipsești de la muncă. Asta înseamnă că pentru o lună completă de muncă (în medie 168 de ore lucrătoare lunar), dacă îți respecți programul de muncă primești un salariu de 3,700 lei net din care 2,860 lei net pe cardul tău bancar BT + 840 lei net (în medie, deoarece în unele luni poate fi 800 lei iar în alte luni 880 lei, în funcție de câte zile lucrătoare sunt în lună) pe cardul de tichete de masă BT cu care poți face cumpărături în toate supermarketurile din orice localitate din România și într-o mulțime de alte magazine care vând și produse alimentare.
În plus față de acest venit garantat mai ai câteva beneficii extra salariale detaliate mai sus care îți pot crește venitul până la 4,800 lei net lunar, în funcție de situația ta personală și condițiile menționate mai sus.
În caz că lipsești de la muncă și nu ai tură completă (în medie 168 de ore lucrătoare lunar) venitul tău în mod normal va fi mai mic, în funcție de câte ore / zile ai lipsit de la muncă. În caz că ai nevoie de câteva ore sau 1-2 zile libere pentru a-ți rezolva unele probleme personale dar vei recupera orele lipsă atunci salariul tău nu va fi mai mic, cu condiția să-ți recuperezi orele / zilele lipsă.
Pe lângă venitul salarial periodic poți sau nu să primești diferite bonusuri și cadouri (explicate detaliat mai sus). Aceste bonusuri negarantate se acordă separat față de salariu, tot pe card, unele se pot acorda în funcție de performanțele tale și altele depind și de performanțele firmei și de mersul economiei.
Prin urmare, în ceea ce ține de salariu, noi îți garantăm că lună de lună, dacă nu lipsești de la muncă, primești cel puțin 3,700 lei venit salarial net (cu tichete de masă incluse) și asta este suma pe care ar trebui să-ți bazezi decizia de angajare.
Restul bonusurilor, beneficiilor și cadourilor care pot ajunge până la 4,800 lei net, în funcție de situația ta personală, și pe care putem sau nu să le acordăm periodic, sunt câștiguri EXTRA, nu sunt fixe și nu ar trebui să te bazezi pe ele, sunt bani pe care îi poți primi sau nu, câștigarea lor depinde atât de tine cât și de echipa / punctul de lucru unde lucrezi și de mersul economiei. Mai bine să nu te bazezi pe beneficiile extra și să te bucuri de ele atunci când le primești decât să te bazezi pe aceste beneficii și să te superi dacă nu le primești sau primești mai puțin decât te-ai fi așteptat din motive ce țin sau nu țin de tine.
Pentru început contractul de muncă se încheie pe perioadă determinată de 7 luni și perioadă de probă și acomodare 30 de zile lucrătoare. În perioada de probă ești angajat cu drepturi depline și ești plătit cu salariu dar fără beneficiile extra salariale. După încheierea perioadei de probă vei începe să primești și beneficiile extra salariale. Din punct de vedere contractual singura diferență e că în perioada de probă îți poți da demisia sau firma îți poate închide contractul fără preaviz. După terminarea perioadei de probă există un termen de preaviz de 20 de zile lucrătoare în caz de demisie sau concediere. După ce ai acumulat 7 luni vechime neîntreruptă în firmă contractul se incheie pe perioada nedeterminată dacă atât tu cât și firma angajatoare sunteți de acord să continuați colaborarea.
Locul tău este în echipa German Market dacă:
- Vrei să acumulezi experiență în domeniul logistic;
- Apreciezi și ești oricând pregătit pentru munca fizică;
Câteva dintre avantajele pe care le vei avea în cadrul echipei German Market:
- Vei face parte dintr-o echipă mică dar unită, în care predomină colegialitatea, bunul simț și ajutorul reciproc;
- Șefii nu îți stau toată ziua pe cap, ai spațiu și libertate în a-ți face munca așa cum trebuie, conform procedurilor;
Important de citit și luat în considerare înainte de a ne contacta:
- Programul de lucru prezentat mai sus este fix, nu se poate schimba;
- Angajăm doar persoane care dețin carte de identitate aflată în termenul de valabilitate, au drept de muncă în România neîngrădit legal în nici un fel, știu să scrie, să citească și să vorbească corect în limba română, sunt serioase, prezentabile, au o ținută decentă și cei 7 ani de acasă, putând să se comporte și să vorbească tot timpul frumos cu oricine, indiferent de situație;
- Plata salariului și a tichetelor de masă se face doar pe card bancar BT, o dată pe lună (la nevoie / în caz de urgență putem acorda avansuri);
- Este necesar să știi și să poți utiliza un computer, o imprimantă, un scaner, un smartphone, să ai o adresă de email activă și un cont personal de WhatsApp, să fii o persoană descurcăreață și să ai capacitatea de a învăța rapid și ”din mers” cum să lucrezi în sistemul nostru;
- Venitul salarial prezentat mai sus este fix, nu se negociază pentru acest post, dar plata lui este garantată de firma noastră iar plata se face în conformitate cu norma legală și numărul orelor lucrate. Orice alte venituri extra (bonusuri, prime, cadouri, etc) sunt opționale și se pot acorda periodic, nu ar trebui să te bazezi strict pe ele în luarea deciziei de angajare ci să le consideri mai degrabă a fi o surpriză atunci când le primești. Încercăm anual să creștem / actualizăm salariile la un nivel acceptabil de majoritatea echipei, pentru fiecare post, în funcție de evoluția firmei și economiei, nivelul cheltuielilor, media salariilor de la concurența locală pentru același post, ținând cont de atribuțiile / responsabilitățile postului și de programul, volumul și condițiile de muncă;
- Deoarece majoritatea activității tale va însemna picking / manipulare de marfă, este necesar să fii apt(ă) din toate punctele de vedere să ridici, să muți, etc. cutii de produse cu greutate între 5 kg și 20 kg;
Despre compania German Market:
Suntem o companie 100% antreprenorială, creată acum mai bine de 10 ani și condusă cu dăruire de o familie de tineri ardeleni care au muncit în Vest. Importăm direct produse din Europa de Vest și oferim clienților o mulțime de produse cosmetice, de îngrijire personală, detergenți, produse de curățenie, articole menaj, dulciuri și cafea de calitate bună la prețuri avantajoase!
Indiferent ce ai auzit sau crezi că știi despre German Market ca și firmă, angajator, echipă, muncă, produse, etc. îți recomandăm ca înainte de a-ți forma o părere sau de a decide să te alături echipei noastre, să vizitezi 1-2 (sau câte vrei tu) dintre magazinele German Market care sunt mai apropiate de tine, să discuți ca de la om la om cu colegii noștri din magazine. Dacă vrei să lucrezi la depozit, atunci când vii la interviu, dacă consideri că îți poate fi de folosit în decizia ta de angajare, poți discuta la fel de sincer și deschis și cu colegii din depozit.
Încearcă să discuți cu colegii care au vechime în firmă, ei sunt cei mai în măsură să-ți povestească în mod sincer și real, din propria experiență, cum e munca, activitatea, beneficiile salariale și extra salariale, cum sunt șefii, cât de serioasă e firma și alte informații care să te ajute să-ți faci o părere reală despre noi ca firmă / angajator / oameni / echipă.
Hai alături de noi în echipa German Market și împreună vom aduce în casele românilor produse de calitate la prețuri avantajoase!
Cum să aplici pentru acest loc de muncă:
Dacă ai citit în întregime tot textul de mai sus și consideri că te încadrezi în cerințele postului și ești de acord cu condițiile de angajare, trimite mesaj scris pe WhatsApp la numărul 0774.060.841 în intervalul Luni-Vineri 9-18.
ATENȚIE: nu putem răspunde sau lua în considerare cererile de angajare sau CV-uri transmise prin Olx, email, Facebook, SMS, etc. sau cele depuse fizic la magazine. Mulțumim pentru înțelegere.
Te informăm că aplicația ta este tratată cu confidențialitate. SC German Market SRL prelucrează datele tale cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul 679/2016 (GDPR) și legislația națională în vigoare. Datele tale cu caracter personal la care dobândim acces în acest mod, vor fi utilizate exclusiv pentru scopul evaluării candidaturii tale și, după caz, al comunicărilor cu tine pe această temă. Transmiterea către SC German Market SRL a aplicării tale la prezentul anunț de recrutare se consideră ca și consimțământ din partea ta privind prelucrarea datelor tale, conform regulamentului nostru privind Prelucrarea datelor cu caracter personal pe care îl găsești aici.